Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 9 april 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 19 maart 2017

Bloghop Stamp Impressions 99 Luftballons



Welkom bij de bloghop van Stamp Impressions. Verschillende Stampin' Up! demonstratrices hebben een project gemaakt met het thema "99 Luftballons". Hop/Surf langs alle blogs en laat je inspireren door de creaties. Als je een vraag hebt, stel deze gerust of neem contact op met een demonstratrice in jouw buurt. Je bent hier gekomen via het blog van José Hoogeveen. Het volgende blog is van Beate Wacker. Maar eerst natuurlijk mijn creatie bekijken... :-)
 
Welcome to the bloghop of the Stamp Impressions. Several Stampin' Up! demo's made projects with theme "99 Luftballons". Hop to every blog and let them inspire you. If you have any question please feel free to contact a demonstrator in your place. You came here from the blog of José Hoogeveen. The next blog is from Beate Wacker. But first take a look at my creation... :-)

Vandaag heb ik gespeeld met de Lift Me Up stamp set en de Up & Away thinlits. Ik maakte drie kaartjes met als achtergrond het Carried Away DSP wat je nog tot einde van de maand (Tijdens Sale-A-Bration) gratis kunt kiezen bij iedere € 60,- aan Stampin' Up! producten.


Today I played with the Lift Me Up stamp set and the Up & Away thinlits. I made three cards and used the Carried Away DSP. This DSP can you choose for free till the end of this month (during Sale-A-Bration) when you buy € 60,- of Stampin' Up! products.

Ik gebruikte ook nog een stitched framelit om de cirkel te stansen. Enneh... ik heb geen extra cardstock gebruikt; ik haalde de cirkel uit de ondergrond wat ik later achter het DSP heb geplakt. Bespaar jij ook cardstock op deze manier???


I also used a stitched framelit to make the circle. And... I didn't use an extra piece of cardstock; I made the circle out of the background and glued this behind the DSP. Is this also your way of saving cardstock???

 

Verder gebruikte ik een deel van mijn stempel; ingekleurd met de marker en stempelen maar!
I also used just a part of my stamp; coloured the part I want to use with the marker and stamped.


En hier het resultaat van de drie kaarten. Ik heb de ballonnen niet geteld, maar denk dat het er in ieder geval 99 zijn! :-)
And here the result of the three cards. I didn't count the balloons, but I think there will be at least 99! :-)


Veel plezier met de rest van de bloghop.
Enjoy the rest of the bloghop.
 
http://vanheijstditjesendatjes.blogspot.com/2016/10/stamp-impressions-blog-hop-voor-oktober.html

http://vanheijstditjesendatjes.blogspot.com/2016/10/stamp-impressions-blog-hop-voor-oktober.html

8 opmerkingen:

  1. Effektvoll und besonders...
    Tolle Karte liebe Miranda!
    Herzliche Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool idea - same cards but look so different!

    xo from Carinthia, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. liebe Miranda,
    Schöne Karten hast du gewerkelt,
    Liebe Grüsse,
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Miranda!
    We hebben dezelfde materialen gebruikt en dan toch zo anders..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slim om de cirkel uit het cardstock onder het DSP te halen. kaartjes zien er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Like your cards and the paper saving tip. I always try to work like that. For layering my cardstock I just cut out a Frame so I can use the rest for something else.
    Greetings, Babs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda