Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 9 april 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 13 februari 2017

Vandaag wat haaksels...

Soms is het even keuzes maken tussen de ene en de andere hobby. Vandaag een berichtje over de haaksels die ik de afgelopen tijd heb ge(h)(m)aakt. Mijn eerste tunisch haken project; twee bollen Alize Cotton Plus van HandmadEdith, een tunische haaknaald en het patroon van ByClaire. Iets aangepast omdat het een kortere sjaal moest worden, maar het is prima gelukt! 

Als tweede project een zeemeerminnendeken; voor de dochter van mijn vriendin. Een grappig project om te (h)(m)aken en heerlijk warm voor op de bank. Deze maakte ik met Royal van de zeeman in twee kleuren en ik had ondersteuning van dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Gkg0ccM3x6U&t=5158s
Ik heb de staart/vin dubbel gehaakt waardoor hier de voeten ook echt in kunnen. De dame in kwestie was erg blij met haar verjaardagscadeau!
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda