Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 9 april 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 15 mei 2016

Mijn andere hobby...

Vandaag even een foto van mijn andere hobby. Haken... Heerlijk om te doen. Normaal haak ik poncho's, omslagdoeken, dekens, kussens, maar nu heb ik me laten verleiden om een beest te haken. Mag ik jullie voorstellen aan Ko Nijn? Ik ben er nog niet uit of het mijn ding is; dat tellen is wel iets hoor... Maar goed, ik denk dat ie best goed is gelukt. Vanochtend hebben we Ko Nijn bij ons nieuwe familielid Levi gebracht. Wij zijn ervan overtuigd dat hij daar in goede handen is.
Oh ja, mocht je Ko Nijn ook willen maken, klik dan hier voor het patroon.
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. Is misschien even een werkje, maar hij mag er wel zijn hoor, wat een liefie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda