Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 10 april 2016

Swaps voor OnStage...

Volgende week zaterdag is er de Local OnStage van Stampin' Up!. Dit is een speciale bijeenkomst voor Demonstrators waar alle nieuwe producten voor de nieuwe gids worden getoond. En natuurlijk zie je veel van je collega's waarmee je ideetjes kunt uitwisselen of gewoon even lekker kunt bijkletsen.
Het is gebruikelijk dat je een klein projectje maakt; doosje/kaartje/of iets anders creatiefs en dat met elkaar uitwisselt. Je gaat dan weer naar huis met allerlei leuke ideetjes, die je zelf ook weer kunt gebruiken.
Voor mijn projectjes heb ik gekozen voor het Design Paper van de It's My Party Stack; gewoon omdat het zo lekker vrolijk is. Volgende week zaterdag 16 april staat de uitleg op mijn blog! Wil je geen bericht missen, meld je dan aan als volger van mijn blog! Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. Alvast veel plezier bij de On Stage en je swapjes zien er heel vrolijk uit!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda