Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 16 april 2016

Swaps voor OnStage Local...

Vandaag is de dag van OnStage Local. Een dag waarop alle aanwezige Demonstrators worden geïnformeerd over de nieuwtjes die komen gaan bij Stampin' Up!. Het is gebruikelijk dat je een klein projectje maakt en deze ruilt met collega's; creativiteit delen! Echt leuk om te doen. Ik maakte een Post-It Holder.
Hoe heb ik dit gedaan?
- Hiervoor heb ik de basis van CardStock en het DSP gesneden met de Silhouette. (Wil je de bestanden ontvangen? Stuur dan even een mailtje naar: info@ateliernegen.nl
- De basis van CardStock heb ik gescored (rillijnen gemaakt) op 5,5 - 6 - 11,5 en 12 cm.
- Daarna het DSP erop geplakt met dubbelzijdig tape.
LET OP: zet geen dubbelzijdig tape onder de kleine opening; dit is de sluiting van je omslag. :-)
- Plak een half blokje Post-It Notes in de omslag en vouw de omslag dicht.
- Gebruik een leuke stempel om je Post-It holder te pimpen.
- Voeg eventueel nog wat Rhinestones of glitterpaper toe en je hebt een leuke gift
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda