Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 9 april 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

donderdag 12 november 2015

Een paar dagen stil...

Zoals jullie weten ben ik demonstratrice van Stampin' Up!. Komend weekend staat er een groot event op het programma. Samen met nog 593 andere demonstratrices ben ik aanwezig tijdens OnStage in Brussel. Een paar dagen, nieuwe producten, business workshops en natuurlijk veel gezelligheid met de meiden van het team waar ik zelf onderdeel van ben en met mijn 'eigen' teammaatje. Heb er zin in... Tijdens zo'n groot event is het gebruikelijk dat je kleine cadeautjes maakt en deze met elkaar ruilt. De zogenaamde swaps. Ook ik heb deze gemaakt en heb dan als ik thuis kom een hele tas vol met kleine ideetjes om te gebruiken. Mijn swap is een klein doosje met daarin twee drop napoleons. (het snoepje moet natuurlijk qua kleur wel matchen... :-)) Tot volgende week allemaal!!! Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda