Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 18 juli 2015

Doosje met Gift Bag Punch Board...

Voor de zes gasten tijdens mijn workshop vorige week had ik een doosjes gemaakt met het gift bag punch board. Dit was naar een idee van een Duitse demonstratrice van Stampin' Up!. Ben alleen de link even kwijt. Zodra ik die heb gevonden plaats ik deze bij dit bericht.
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Als je de link weer hebt gevonden, hou ik me aanbevolen!
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke doosjes!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. May I help with the link :-)

    http://stampinclub.de/2015/06/praemienreise-swpas-und-video-anleitung-hexagon-box-mit-dem-stanz-und-falzbrett-fuer-geschenktueten/

    Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda