Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 29 april 2015

Niet stil gezeten...

De afgelopen weken heb ik echt niet stil gezeten... Maar alleen geen tijd gehad om mijn blog te vullen. Ik zal mijn leven beteren. :-)
Het valt soms niet mee, gezin, werk, StampEvent voorbereiden, verbouwing afronden en Atelier openen, workshops plannen, voorbeelden maken. Maar gelukkig is het een luxe probleem. Het zijn allemaal leuke dingen!
De komende dagen laat ik jullie de creaties zien die ik zoal gemaakt heb de afgelopen weken. Onderstaand de foto van wat we komende vrijdag 1 mei tijdens de workshop gaan maken. Aan de slag met de Mini Treat Bag Thinlits! Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda