Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 25 januari 2015

Joepie we gaan verbouwen...

We hebben het besluit genomen om te gaan verbouwen. Schuur in de tuin plaatsen en dan het kantoor/workshopruimte uitbreiden. Niet meer in de woonkamer mijn workshops hoeven geven. HEERLIJK!!!
Alles uitzoeken en straks alleen nog maar terugplaatsen wat we echt nodig hebben in het kantoor/workshopruimte. Dus ook dingen op marktplaats. Bij alles wat ik verstuur aan verkopen via Marktplaats, stuur ik altijd een leuk kaartje mee. Die heb ik dan ook vandaag weer gemaakt.
Ben je nieuwsgierig wat we allemaal te koop aanbieden? Klik dan hier.

Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda
 Gebruikte Stampin' Up! producten

1 opmerking:

  1. Super! Ik ben wel heel erg benieuwd geworden hoe dat je het gaat aanpassen. Een workshop geven is altijd leuk om te doen. Succes met verbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda