Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 9 april 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

donderdag 16 oktober 2014

Swaps Brussel

Vandaag de eerste dag van de Stampin' Up! Convention in Brussel. Een paar dagen boordevol creativiteit. Vanuit vijf landen komen er demonstratrices naar Brussel. Wat gaat er mee naar huis... Heel veel ideetjes, leuke gifts en natuurlijk de swap. (Swaps: kleine cadeautjes die je maakt en met elkaar ruilt, dit kunnen kaartjes/doosjes/andere creatieve uitspattingen zijn.) Zelf heb ik een klein doosje gemaakt uit een 4" x 6" DSP velletje. In het doosje twee snoepjes en een verwijzing naar dit bericht. Iedereen kan de jpg met de maten downloaden. Veel plezier ermee. Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

Today is the first day of the Stampin' Up! Convention in Brussels. A few days chock full of creativity. Demonstratrices come from five countries to Brussels. What goes home... Lots of ideas, fun gifts and of course the swap. (Swaps: small gifts you make and exchanges with each other, this enables cards/boxes/other crafts.) I've made a little box from a 4 "x 6" DSP. In the box two candies and a link to this post. Anyone can download the jpg with the sizes. Have fun with it. To the next blog post... Greetings Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige doosjes heb je gemaakt. Ik neem je patroontje mee. Ik er binnenkort eens mee aan de slag. :-)
    Heel veel plezier in Brussel en geniet ervan!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje. Veel plezier daar. Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk maar volger bij je geworden, na zo een grandioze dag gisteren. Ik heb me gelijk aangemeld voor de volgende keer :-)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda