Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 13 augustus 2014

Kaartjes voor mijn teammaatjes...

Bij het uitkomen van een nieuwe gids (in dit geval de Herfst/Winter gids van Stampin' Up) maak ik voor mijn teammaatjes altijd kaartjes met daarop de naam van de pons en het bestelnummer. Op het kaartje is ruimte om de betreffende pons te zetten. Als je deze dan lamineert, dan heb je een kaartje voor in de 'punch-buddy'. Heel handig om op je bureau te leggen om te kijken of een tekst er bijvoorbeeld in past. Voor allemaal een kaartje gemaakt met daarin de kaartjes voor de punchbuddy. Als het goed is hebben ze inmiddels allemaal het kaartje ontvangen, dus kan ik deze plaatsen op mijn blog.
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

Gebruikte Stampin' Up! producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda