Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 13 juli 2014

Verjaardagscadeautje...

Een verjaardag... Op de vraag heb je nog wensen kreeg ik als antwoord ik laat me verrassen... Ja wat moet je daar dan weer mee. Dan toch maar een envelopje met inhoud. Maar niet zomaar een envelopje, maar... Een doosje met daarin een kaartje en op dat kaartje het envelopje met inhoud! Twee kleuren uit de InColor 13-15 van Stampin' Up! gecombineerd; Coastal Cabana en Baked Brown Sugar, daarbij nog een beetje Whisper White. Een mooie combinatie geworden vind ik zelf. Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda
Gebruikte Stampin' Up! artikelen

2 opmerkingen:

  1. SUper leuk! Dit zijn ook mijn favoriete kleuren. Heerlijk! Leuk om zo een envelopje met inhoud te verwerken tot een aardig presentje.
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Miranda,

    altijd leuk om iemand met zo'n zelfgemaakt kadootje te kunnen verrassen... Mooi gemaakt alvast!
    Hoop dat de ontvanger even enthousiast was....

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda