Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 9 april 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 11 juli 2014

Kaartje voor een teammaatje...

Onlangs heeft teammaatje Jolanda van Egmond mij geholpen met een pak Designpapier. Het pak ter vervanging was nu eindelijk binnen en kon ik haar terugsturen. Maar dat gaat natuurlijk niet zonder kaartje erbij! Zie hier het kaartje wat ik voor haar maakte! Jolanda, nogmaals bedankt!
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda
Gebruikte producten van Stampin' Up!:

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Ik vind de samenstelling van de kleuren ook mooi. Ik hou wel van het bruin/kraft met wit. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda