Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 6 juli 2014

Doosje met... Chocolade!!!

Vandaag uitgenodigd door één van mijn teammaatjes. Een middagje bezig gaan met Project Life. Een nieuw product van Stampin' Up! Het is een soort van dagboek met foto's, tekst en leuke dingen. Je bepaald alles zelf! Per pagina een paar foto's kaartje erbij met tekst, leuke stempel erop, hier en daar nog een stukje tape en je hebt een leuke herinnering aan een dag! Ik dacht dat het niets voor mij zou zijn, maar ik ben helemaal om! Ook de kinderen zijn enthousiast en willen graag pagina's gaan maken. De vakantie is een mooi project om mee te beginnen. Voor deze dag heb ik voor mijn teammaatjes een reep chocolade verpakt. Waterval kaartjes erop en klaar was mijn 'swap'. Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda
 

Gebruikte Stampin' Up! producten

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda