Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 15 februari 2014

Teamtreffen...

Vandaag zaterdag 15 februari hebben wij een teamtreffen in Oosterbeek. Ruim 30 vrouwen bij elkaar met allemaal dezelfde passie: Stampin' Up!
Heerlijk, lekker knutselen, kletsen en ideetjes uitwisselen.
We hebben allemaal thuis al kleine cadeautjes voor elkaar gemaakt; swaps heten dat. Dus we gaan ook 'swappen'; cadeautjes met elkaar ruilen, zodat je aan het einde van de dag weer met een tas vol ideetjes naar huis gaat.
Mijn swaps voor deze dag:

Voor onze teamleidster hebben we ook allemaal wat gemaakt. Ze steekt het niet onder stoelen of banken dat ze een vreselijke hekel heeft aan gepimpte wasknijpers als swap... Wat hebben we dus allemaal gedaan... inderdaad iets gemaakt met wasknijpers. Maar dan moet je uiteraard wel origineel zijn.
Wat heb ik hiervoor bedacht: wasknijpers is setjes van twee. Op beiden hetzelfde washi-tape geplakt of hetzelfde gestempeld en je krijgt een heus Wasknijpermemory! Alles in een grote glazen pot, kaartje erbij met de spelregels en mijn cadeau was klaar!
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. Een super idee. En eerlijk is eerlijk, ik haat gepimpte wasknijpers. Jullie hadden met goed te pakken. Maar zo, als memorie in een pot zijn ze zeer de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda