Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 31 juli 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 3 februari 2014

Een kaartje speciaal voor een speciaal iemand...

Ik kan niet wachten om deze op mijn blog te zetten, en nu maar hopen dat ze het kaartje niet hier ziet! Het kaartje valt vandaag bij haar op de deurmat. Al 23 jaar zijn we deelgenoot van elkaars leven. Heel bijzonder dat een vriendschap zo lang mag duren. Ik hoop er nog heel van te mogen genieten!
En zeg nu zelf het is best een mijlpaal zo'n getal met een 'nul' aan het einde, en daar hoort een mooi kaartje bij. Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. Je schreef het bij je vorige bericht al, maar het is inderdaad echt waar dit is super papier, toen ik het in de catalogus zag, was ik ook meteen enthausiast. Leuk om zo'n mooie mijlpaal te vieren in de vriendschap, mooi is je kaartje dat kan niet anders met het papier en de leuke thinlits, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda