Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 26 september 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

dinsdag 31 december 2013

Los met Zoo Babies dag 4...

Vandaag de laatste dag van 2013! Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst. En heel veel goeds en vooral gezondheid voor 2014!
Vandaag nog een dagje met Zoo Babies geknutseld. Het resultaat in drie kleuren: Stawberry Slush, Marina Mist en Real Red.
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer leuk! De middelste kaart is mijn favoriet hoor, maar ik heb dan ook een zwak voor girafjes. Fijne jaarwisseling en een goed 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze weer geweldig!!
    Ik blijf die zonne stralen op de kaart super leuk vinden!!

    Goede jaarwisseling!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda