Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 14 juni 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 16 juni 2013

Pool Party...

Kaartjes gemaakt naar aanleiding van een filmpje dat ik vond op Pinterest. Die kaarten waren in zwart/wit gemaakt, maar ik heb gekozen voor Pool Party. De kleur van Stampin' Up! die verdwijnt uit de Incolorserie, maar weer terugkomt in de basisfamilies. Door diverse werkzaamheden en beurzen was het er niet van gekomen om kaartjes te maken. Nu weer wat meer tijd, dus houd het blog weer in de gaten! Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje. Ik volg Brandi ook altijd en ze maakt leuke dingen.
    Mooie kleuren zo.
    Freubelgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je al gemist. Deze zijn ook weer super mooi gemaakt. Lekker frisse kleuren.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda