Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 31 juli 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 17 juni 2013

Kaarten voor de braderie...

Komende zondag hebben we hier in de wijk braderie. Het Passewaaijs Zomerfeest... En ja ook ik heb een kraampje gehuurd. Kijken of ik nog meer mensen enthousiast kan maken voor Stampin' Up! Om toch wat dingen te kunnen aanbieden ben ik druk aan het kaarten maken. Kleine cadeautjes staan ook nog op de planning. Vanmiddag druk bezig geweest, en zie hier het resultaat. Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda


2 opmerkingen:

  1. Kei leuk gemaakt. Origineel.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaartjes! Ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die zo'n kaartje wel willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda