Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 26 september 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 19 mei 2013

Libelle Zomerweek...

Vandaag een dag op de Libelle Zomerweek in de stand van Stampin' Up! Voor mijn collega demonstratrices een kleinigheidje gemaakt. Gebaseerd op een al eerder gemaakt doosje. Je herkent hem vast, maar hij blijft leuk.
En wat zit erin? Twee chocoladebollen!
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

6 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gemaakt. Ik vind het jammer dat ik jullie heb gemist op de Libelle zomerweek. Ik zou samen met mijn moeder gaan, maar kreeg 's morgens een telefoontje dat ze ziek was. Flink balen. We hadden hier zo naar uit gekeken. en ik wou zo graag bij jullie stand komen neuzen. Volgend jaar beter.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk (en lekker) uit!! Erg leuk gemaakt hoor :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Libelle zomerweek... jammer dat het weer niet mee zit. Ik kwam via via op je blog, ik was nieuwsgierig omdat we naast onze voornaam ook onze achternaam (bijna) gemeen hebben. Ik heb alleen nog een 'e' achter jouw achternaam. Dat vond ik grappig, haha. Wat een mooi doosje is dit, mooi papier maar vooral een erg leuke vorm! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ze waren in het echt nog mooier! :-) Leuk ontwerp ook Miranda! Ik was er erg blij mee. Dank je wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke doosjes en de inhoud was ook erg lekker! Nogmaals bedankt! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda