Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 26 september 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 20 april 2013

Mijn swaps voor het SU-Event

Zoals ik gisteren heb beloofd een foto van de swaps voor het Stampin' Up! event. Doosjes van Pool Party en Island Indigo. In de schuiflade een theezakje, twee snoepjes en de beschrijving om zelf het doosje te maken. Ben heel benieuwd wat de rest van de dames ervan vinden. En of ik er genoeg heb... Heb er 50 gemaakt! Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super leuk! Ik ga hem denk ik zelf wel een keer maken.
    gr Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda