Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 28 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 14 april 2013

Happy Birthday Wishes

Een kaartje voor mijn collega die afgelopen vrijdag jarig was. Ik ga ervan uit dat ze het kaartje heeft ontvangen en kan hem nu showen op mijn blog. De foto is niet heel best. Reden: ik ben dan lekker een avondje bezig om te knutselen, en dan moet dat gelijk op de foto. Maar dan is het veel te donker natuurlijk... En deze moest op de post... Dus ik zal meer in het vore gaan werken, zodat ik rustig overdag met het goede licht foto's kan maken en jullie beter kunnen zien wat ik ervan gemaakt heb. Deze keer ook weer natuurtinten met de vlinderstempel en pons. Kleine tekst erbij en zo is het kaartje weer klaar. De scallop circle is overigens gehaald uit het kaartje van gisteren. Zo zie je dat je ook met de 'restjes' weer dingen kunt doen.
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaatjes maak je. eenvoudig. Daar hou ik van.
    Je hebt er een nieuwe volger bij.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda