Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 16 maart 2013

Knotsgekkekaartendagen Den Bosch


Drie knotsgekkekaarten dagen, twee Stampin’ Up! Teams en één unieke samenwerking. We zouden het leuk vinden je op één van de beursdagen te ontmoeten.

Wie kom jij tegen op de beurs?


Op donderdag 21 maart: Agnes en Flora
Op vrijdag 22 maart: Agnes, José en Anja
Op zaterdag 23 maart: Miranda Mols, Marit, José en ik zelf Miranda Versteeg

Gratis naar de beurs?

Schrijf een reactie op dit bericht.
Wie weet win jij op mijn blog de gratis kaart naar de beurs! Op zaterdag 16 maart zal de winnaar bekend worden gemaakt!
Uiteraard mag je ook volger worden van het blog. Hoeft niet, mag wel!

Om je vast wat te laten zien hebben we een bloghop bedacht. Je klikt steeds door naar het volgende blog. Veel plezier en tot op de beurs.
Je kunt hoppen naar:
>>>>>> Miranda Versteeg (Daar ben je nu!)


Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

14 opmerkingen:

  1. Maak er een paar mooie dagen van! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie op beurs in Den Bosch staan. Het was wel mijn bedoeling om te komen, maar ik weet nog niet op welke dag, maar ik kom zeker kijken. Succes allemaal.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stond al op de planning om te gaan, maar het is natuurlijk nog leuker om jullie daar te zien.
    Tot dan.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda!
    Ik ben gelijk volger geworden van je blog. Echt mooie dingen maak je. Wat een leuke samenwerking en met een gave bloghop! Ik hoop dat ik naar de Brabanthallen kan, lekker dichtbij voor mij aangezien ik over 2 weken in Den Bosch ga wonen. Als je wil kun je ook een kijkje nemen op mijn blog :) tot snel!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de nieuwe samenwerking!
    Wat een mooie kaart laat je hier zien! Heel leuk met de gescheurde randen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook al bij je "collegaatjes" geweest. Te gekke actie en prima samenwerking. Heel veel suc6 gewenst. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit hier zeg!!!
    Zou graag een kaartje willen winnen!!

    Groetjes mIeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, ik heb alleen veel te weinig tijd voor dit soort freubeldingetjes...

    Succes op de beurs !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee. Ik vind je kaartje superleuk met die vlinders. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou wel van die gescheurde randjes, errug leuk deze kaart die je gemaakt hebt.
    Ga weer ff verder hoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al jaren ben ik fan van SU, en nu het in Nederland verkrijgbaar is is het hek helemaal van de dam......
    Ik ga op vrijdag samen met mijn moeder (82) naar de beurs. Gezellig samen op jacht naar nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan kan ik jullie ook een keer ontmoeten ik sta op alle beurzen in Nederland en België met Stampin! up . Bij Papillon- Hobby kunt u mij vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart.blijf die vlinder ook zo leuk vinden!
    wij gaan waarschijnlijk op donderdag, dus helaas geen kennismaking.

    groetjesmiranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda