Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 30 januari 2013

Geel is niet mijn kleur

Geel is niet mijn kleur... Heb ook eerst naar mijn materialen gekeken met zo'n gevoel van wat moet ik ermee. Wat ponsen erbij gepakt. Een van mijn favoriete stansen en aan de slag gegaan. Uiteindelijk toch een heel leuk resultaat...
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. mijn kleur ook niet ;-)) maar dit kaartje vind ik heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje, ik krijg zo'n zin in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda