Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 28 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 15 juli 2012

Getrouwd...

Vandaag een kaartje gemaakt voor bij een fotoalbum. Foto's gemaakt door manlief voor mijn neef en inmiddels zijn vrouw. Vandaag met beiden naar Dippiedoe in Best geweest. De kinderen helemaal door het dolle. Thuisgekomen nog koffie gezet en toen mochten de kinderen het trouwalbum geven. Het kaartje heb ik gemaakt met de stempels van Stampinback. Gisteren daar even in de winkel geweest. Mijn stringteksten gekocht en dus gelijk vandaag gebruikt. Fred en Ank bedankt voor de leuke ontvangst gisteren! En supertof dat we mochten wachten op onze eigen stempel. Ook dochterlief heeft een eigen stempel nu! Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet eerlijk, ben ik even weg, doe je dit soort dingen.
    Zomaar zonder mij... ;-)

    Gaaf, heel gaaf!
    Dikke knuf,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda