Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 14 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 25 juni 2012

Doosje voor een dropliefhebber

Een doosje gemaakt voor een dropliefhebber. Het doosje heb ik al eens eerder gemaakt. Aan de binnenkant heb ik het doosje bekleed met een transparante sheet. Drop is altijd wat vettig en zo voorkom ik vlekken aan de buitenkant. Het doosje is uitgesneden met de silhouette sd, randjes bewerkt en een label bestempeld. Voor de juffen op school ben ik ook nog bezig er een te maken. Die komt waarschijnlijk van het weekend op het blog.
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, Miranda! Goed idee om een sheet aan de binnenkant te doen. Diegene die hem krijgt is er vast heel blij mee.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt!! Ziet er mooi uit zo!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt, wanneer maak je bekend wie de candy heeft gewonnen? :D

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o, misschien is het handig als je de woordverificatie uitzet...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda