Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 25 februari 2012

Kaartjes en tasje

De afgelopen week wat kaartjes gemaakt en vandaag met dochterlief naar Antwerpen geweest. HobbySalon. Leuke stempels gekocht en er maar gelijk mee aan de slag gegaan. Morgenmiddag nog een verjaardag van vrienden. Ik neem de gok en zet vast de foto's op mijn blog. Verwacht niet dat ze daar vanavond nog gaan kijken. In het cadeautasje heb ik een venster gemaakt. Verder alle achtergrondjes gestempeld met twee kleuren inkt. Echt heel leuk om te doen. En geweldige tekststempeltjes gekocht. Hoor wel wat jullie ervan vinden, het zijn veel foto's deze keer!!! Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

4 opmerkingen:

  1. Hi lief dinnetje,

    Erg leuk allemaal! Dank dat je stempels voor me mee wilde nemen!
    Groet, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties Miranda.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien dat onze teksten zo mooi gebruikt worden.
    Complimenten voor je prachtige creaties.
    Ik ga nog even verder kijken naar eerdere berichten.
    Groetjes Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda