Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 14 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

dinsdag 4 oktober 2011

Een jaar ouder....

Vandaag alweer een jaartje ouder geworden. Voor iedereen die ook vandaag verjaard, een hele fijne dag gewenst! De dag is net half weg en ben al heel erg verwend! Via een één-tweetje met Kim hebben manlief en de kinderen mij een crop-a-dile cadeau gedaan! Superleuk! Daarnaast een leuke 'boom', waar ik nu mijn verjaardagskaarten in heb gezet. Vanochtend tijdens de koffievisite blij gemaakt met de agenda van ariadne at home 2012. In mijn mailbox lieve mailtjes en op Facebook ook leuke berichten, de telefoon klinkt ook regelmatig met sms-berichten!.Naast de ontvangen cadeautjes en wensen lag ook de magnoliakit uit zweden afgelopen weekend op de mat. Nu alles even op foam gezet en kan ik aan de stempel.
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een leuke dag van met veel taart en nog meer kadootjes, want ik zie dat je al lekker bent verwend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd hoor! je hebt in ieder geval geweldig leuke cadeaus gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van Harte Gefeliciteerd meis.
    Wat ben je lekker verwend.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda