Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 27 juli 2011

Kaartjes en 'Afval'

Hallo allemaal,
Vandaag toch nog even tijd gevonden om te knutselen. Het grootste deel van de dag druk geweest met de kinderen en de laatste puntjes op de 'i' voor het programmaboekje van het Fruitcorso, hier bij ons in Tiel. Ben weer met de Eline's Huis papiertjes in de weer geweest en kan de kleinste stukjes nog niet weggooien. Vind het zo zonde om dat mooie papier, ook al is het nog zo klein in de prullenbak te gooien. Zelfs met alle strookjes en kleine stukjes heb ik een kaartje gemaakt. Ik vind het eigenlijk ook nog de mooiste van de drie. Het lijkt net een beetje patchwork! Lees graag jullie reacties op deze nieuwe creaties. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Miranda!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer schitterend uit Miranda!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk Miranda!
    Zou willen dat ik zo produktief was, maar helaas...denk er teveel over na vrees ik.

    ....omdat blogspot mijn google account niet wil pakken op jouw blog dan maar anoniem :-s

    Groetjes,
    Geralda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda