Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 28 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 19 maart 2011

Krans nummer... ik ben de tel kwijt...

Hallo allemaal,
Wat een heerlijke zaterdag. Lekker zonnetje, in de tuin koffiedrinken. Heerlijk! Vandaag nog een krans gemaakt voor de overbuurvrouw. Morgen even gaan brengen. Ik ben de tel kwijt van hoeveel ik er nu heb gemaakt. Het blijft leuk. Bij deze krans heb ik een van mijn gehaakte vlindertjes toegevoegd. Wel een leuk effect op het hartje van tafelzeil. Ik lees wel weer wat jullie ervan vinden. Morgen hoop ik nog even een kaartje te kunnen maken. Nu even op de bank met mijn bolletje wol... Fijne zondag met veel zonneschijn.
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Zoo die is schitterend geworden zeg! Prachtig!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gehaakte vlinder past er prachtig bij.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda