Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 26 september 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 9 maart 2011

Krans in opdracht

Naast het kaartje in opdracht vandaag, ook nog een krans in opdracht. Inmiddels ingepakt en wel klaar om morgen mee naar mijn werk te gaan. Nu eerst even koffie zetten en me verdiepen in een haakpatroontje van een vlinder en een hartje... Ben benieuwd of ik eruit kom. Jullie zien het vanzelf op mijn blog.
Vanavond dwarsfluitles, en daarna wellicht nog even aan de knutsel.
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. prachtig is deze schattige krans met die vogeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt zeg, wat lief ook die vogeltjes!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda