Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 14 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 11 maart 2011

Het houdt niet op...

Hallo allemaal
Ik kan gewoon niet meer stoppen met kransen maken. De action zal wel blij zijn met mij als klant... (Ik ben al bijna weer door mijn vogeltjes heen..) Vandaag alweer een krans gemaakt, dit keer met eucalyptus erin. Daarbij een kaartje voor een vriendinnetje die in een dipje zit. Hoop dat zo door deze combi weer een beetje vrolijk wordt. Het kaartje is gemaakt van het tilda papier. Het magnolia viooltje is ingekleurd met distress inkt. De stempels zijn van het Kruidvat, in de aanbieding gekocht. Ik lees jullie reacties wel weer. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

5 opmerkingen:

  1. Supermooi weer Miranda!!
    Daar zal ze vast heel blij mee zijn!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow prachtig is deze combi, daar knap ze gelijk van op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi, zowel de kaart als de krans
    Daar knapt een mens van op !!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was leuk je te ontmoeten op de beurs in Antwerpen. Er staan veel leuke dingen op je blog. Nog veel plezier en succes met alles wat je maakt.

    groetjes

    elke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en weer een hele mooie krans.
    Fijne zondag.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda