Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 28 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 13 maart 2011

Foto van de buit...

Hallo allemaal,
Gisteren naar de Hobby Salon in Antwerpen geweest. Samen met dochterlief de beurs uitgekamd... Het was erg gezellig. Ik heb het netjes gehouden en maar een paar dingen gekocht. Veel inspiratie opgedaan, en wil daar vanmiddag mee aan de slag. Ga de VersaMark uitproberen. Hier kun je hele leuke effecten mee maken op papier. Hoop aan het einde van deze dag een foto te kunnen showen. Verder nog een boek gekocht met basis haaktechieken. Kan ik eindelijk op een 'goede' manier mijn bloemetjes haken... En nog leuke wol voor wat sjaals voor in het voorjaar. Kan ik lekker 's avonds bij de tv wat doen. Nog even een foto van mijn buit, dan een broodje eten met ons zoontje. Manlief is met dochter naar een lego-event in Schijndel. Als de kleine man dan straks op bed ligt kan moeders even wat proefjes maken. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Voila, we hebben er weer een fan bij wat het Hobby Creatief Salon Antwerpen betreft :-)
    Het is gewoon echt een plezante en gevarieerde creatiefbeurs. Ik zou hem niet uit mijn agenda weg kunnen denken! Het was gezellig en ik ben benieuwd wat je aan het fabrieken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Miranda!
    Dat is inderdaard een flinke buit! Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda