Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 16 maart 2011

Een projectje tussendoor...

Hallo allemaal,
Inmiddels heb ik twee sjaals af. De witte en de bol met het blauw/groene erin. Krijg complimenten bij school. Leuk hoor. Nu de andere nog, de bol met het oranje en bruin erin. Verder ben ik bezig geweest met de versamark. De resultaten zijn nog niet fotowaardig, dus daar moeten jullie nog even op wachten. Van de week kwam ik na veel doorgeklik en gegoogle op een site met een leuk patroontje van een vlinder. Dit was een haakpatroontje. Ik kwam er niet uit, dus maandag een vriendin gevraagd. Na een "haaklesje" is het gelukt, zie hier het resultaat. De bloem had eigenlijk een vlinder moeten zijn, maar ik had een boogje te weinig gehaakt in het begin. DOM!!! Dus nog een keer op nieuw begonnen en zie hier de 'bloem' en de vlinder. Heb nog gekleurd garen liggen, daar ga ik de vlinder ook nog van maken. Ik hoor jullie reacties wel weer. Nu snel aan de slag met een cadeautje wat ik vrijdag mee moet nemen! Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

6 opmerkingen:

  1. Wat knap! Mijn complimenten hoor!
    Echt heel leuk!

    Groetjes Yvonne

    Ps: is het lint nog na gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super zeg, wat ziet dat er mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww dat ziet er schitterend uit! Ik ben niet zo handig!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat knap gemaakt zeg, heel mooi!
    En wat leuk dat je mee doet met mijn candy!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is goed gelukt. Het lukt mij nog steeds niet, ik ben linkshandig en dat is met haken lastig.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg dat vlindertje, echt heel lief!!

    gr Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda