Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 14 augustus 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 26 maart 2011

Cadeautje voor een vriendin

Hallo allemaal,
Na een druk weekje toch een cadeautje in elkaar gezet. Een vriendin met een eigen tekstbureau wordt 40. Wat heb ik gekocht. Een boekje met hylarische teksten over onjuist spatie-gebruik. Daarbij het boekenweekgeschenk. Een doosje gemaakt en chocolade erin gestopt. Daaromheen een tasje gemaakt.
Nou ik vind dat ik er best mee voor de dag kan komen. Ik lees jullie reacties wel weer. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

5 opmerkingen:

  1. Je cadeautjes zijn prachtig! Je vriendin boft!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Miranda wat een schitterende cadeautjes!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow super gaaf is deze prachtige set

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige set is dat. Dank je wel voor deleuke reactie op mijn blog, ik ben meteen volger geworden dan kan ik bij je gluren wat je allemaal kan maken met de silhouette. Mocht ik iets niet snappen dan laat ik het je wel weten, alvast bedankt voor je aanbod
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gemaakt Miranda!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda