Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 2 februari 2011

Zoals beloofd, Cadeautje

Hallo allemaal,
Het is gelukt om vanmiddag tussen de bedrijven door een cadeautasje te maken met inhoud. Heb eerst een foto gemaakt van zoals ik het bij de slijterij kocht en daarna de foto's van wat het geworden is. Een soort van metamorfose dus...... Voor het doosje met chocolade heb ik als basis het 'melkpakpatroon' gepakt en deze aangepast aan mijn eigen wensen. Zowel aan de voor als achterkant zitten er drie ronde vensters in. Het label aan de fles heeft kartels aan de bovenkant zodat het niet van de hals van de fles af kan glijden.
Ik zal van het weekend eens kijken hoe het werkt om een extra pagina te creëren waarop ik dan alle patroontjes kan zetten in pdf. Mocht je daar niet op kunnen wachten, mail dan even wat je wilt hebben, dan mail ik je zo snel mogelijk terug. Tot het volgende blogbericht........... Groeten Miranda

9 opmerkingen:

  1. Dit is gezellig weggeven!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er véél leuker uit! Mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuw zeg, zo is het een super kado!! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kado zo !! Is het altijd leuk om te krijgen
    Even over die bloem... dan moet je even http://durvina-ala-carte.blogspot.com/p/tutorial.html op haar blog kijken .
    Alleen is deze met de kleinste circel (met een schulpje randje) gemaakt (spellbinders) en ik heb er eerst natte propjes van gemaakt en ze dan pas ope lkaar gelegd en in model gebracht !
    Ik hoop dat je er iets aan hebt !

    Groetjes Miranda
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dat is een verschil, prachtig hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk geheel zeg en erg leuk om te geven ( en nog leuker om te krijgen natuurlijk). Ga deze zekers onthouden voor als de mannen weer jarig zijn, blijft altijd lastig om voor hun iets te maken....Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw dat ziet er super mooi uit en
    erg leuk om kado te geven en te krijgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er super uit Miranda!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig zeg! Dit is veel leuker om cadeau te doen dan de normale verpakking. Het is echt een metamorfose inderdaad haha. Je hebt er weer een prachtcreatie van gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda