Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 14 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 19 februari 2011

Workshop

Hallo allemaal,
Vandaag een workshop gevolgd bij Angelique in Vinkel. Echt heel leerzaam. Op de planning staat om morgen mijn boekje af te maken. Dan zal ik foto's maken en ze op mijn blog plaatsen. Heb weer veel ideetje opgedaan en bruis weer van de creativiteit. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

1 opmerking:

  1. Hoi Miranda wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht. ik ben ook even bij jouw gaan snuffelen. Mooie dingen maak je en zo leuk van alles wat. Toevallig ben ik een aantal weken geleden ook bij Angelique geweest met het Karens Doodles design team. Het was superleuk. Ik ben je volger geworden hoor. Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda