Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 26 september 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 9 februari 2011

Etui voor een stoere jongen!

Hallo allemaal,
Komend weekend hebben we weer een verjaardag. Het zoontje van vrienden van ons wordt 5. Hij is helemaal weg van de Mario Brothers. Heb voor hem een leuk en stoer etui gemaakt. Daarbij een cadeaukaartje van een speelgoedzaak waar hij dan de inhoud kan kopen! De cadeaukaarthouder moet ik nog maken, dat zal wel vrijdag worden. Daarbij dan nog een leuk tasje met kaartje eraan en het feest kan beginnen. De foto's daarvan zullen ergens in het weekend op mijn blog verschijnen. Ben ook druk bezig om alle patroontjes om te zetten naar pdf om ze daarna via de aparte patroonpagina te publiceren. Ook het patroon van dit etui zal ik erbij zetten. Mocht je niet zo lang kunnen wachten, stuur dan even per mail een verzoekje, dan stuur ik het je toe. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig en origineel etui is dit zo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave etui zeg, ik vind hem echt heel orgineel...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad een leuke stoere etui. De jarig zal hier vast blij mee zijn.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Miranda!! Leuk bedacht!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de etui is heel gaaf geworden! Leuk en stoer cadeautje hoor. Hij is er vast heel blij mee!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda