Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

dinsdag 22 februari 2011

Distressboekje 2 is ook af...

Hallo allemaal,
Gisteren ook nog boekje 2 afgemaakt. Het was te laat voor de foto's dus die heb ik vandaag gemaakt. Er zitten leuke achtergrondjes in met verschillende technieken. Vooral het gebruik van een stanssjabloon en dat dan tamponeren met distressinkt vond ik erg leuk om te doen. Maar het inkleuren blijft het leukste werk... De achtergrond met de groen grasvlaktes is niet zo goed gelukt, maar alle begin is moeilijk. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

7 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit hoor! Lijkt mij ook erg leuk om te doen deze workshop!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn complimenten. Super mooi!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan Miranda. Vind het er hartstikke mooi uit zien.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your coloring is amazing.. Such a pretty little book of images.. You did a great job..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je distress boekjes zijn beide heel erg mooi geworden, en het inkleuren gaat je echt super af zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooi Miranda!! Zowel deel 1 als 2 ;-)
    Vind het zo mooi, dat inkleuren zo.. Ben er nog niet zo goed in, maar het is jou heel goed gelukt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda