Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 21 februari 2011

Distressboekje 1 is af...

Hallo allemaal,
Daar ben ik weer. Heb vanmiddag eindelijk distressboekje 1 afgemaakt. Vanavond boekje 2. De eerste workshop heb ik in januari gevolgd. De tweede afgelopen zaterdag. Echt heerlijk zo'n dag bezig zijn met je hobby en de technieken van de distress. Een echte aanrader. Mocht je ook zo'n workshop willen volgen moet je even bij Angelique op haar site kijken.
Tot het volgende blogbericht... Groeten Miranda

5 opmerkingen:

  1. prachtig en helemaal top is dit makkelijke boekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Miranda, hij is leuk geworden hoor! Wat super dat je ook al een 2e workshop hebt gevolgd! Staat ook nog op mijn verlangslijstje hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    Wat een leuk boekje is dat geworden. En heel mooi ingekleurd.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend hoe je het boekje af hebt gemaakt! leuk om zo al die exemplaren tegen te komen zeg! Ik vond het ook een super gezellige dag, jullie ook bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Miranda, ben via via op je blog terecht gekomen en met veel plezier al je mooie creaties bewonderd. Ik ben laatst ook Bij Angelique geweest voor een workshop met distress inkt. Hele leuke workshop en een leuketechniek. Ik moet nog wel veel oefenene hoor. Ik ben ook je volger geworden.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda