Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zaterdag 5 februari 2011

Cadeautje voor een poppenmoeder

Hallo allemaal,
Vandaag van vilt een tasje gemaakt met inhoud voor een poppenmoedertje dat morgen twee wordt. Het was de bedoeling om het hele tasje van dikke vilt te maken, maar heb er drie naalden op stuk genaaid. Het ging niet onder de machine door. Dus de zijkanten maar van dunne vilt gemaakt. Het setje kleertjes is voor de babyborn. En nu maar afwachten of de kleine dame het leuk vindt. Vanavond ga ik vogels maken in opdracht voor De Daver. In maart staat Geralda op de beurs in Antwerpen en wil dan graag het vilt en 'mijn vogels' meenemen. Als de vogels klaar zijn show ik ze weer hier op mijn blogje. Fijn weekend nog verder!
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat super mooi daar zal ze zeker
    heel blij mee zijn en alvast van harte
    gefeliciteerd met de kleine meid

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda ,

    Dat ziet er weer heel leuk uit !

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k Heb een vraagje: waar kun je dat dikke vilt kopen? Of ander mooi vilt, 'k ben benieuwd, ik wil ook graag iets gaan maken, maar weet niet hoe ik aan mooi vilt kom. Het vilt dat ik nu heb, gaat pluizen. Groetjes, Gerina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda