Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 14 november 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 23 februari 2011

Als je 40 wordt...

Hallo allemaal,
Een vriend van ons wordt komende zaterdag 40. We kunnen helaas niet aanwezig zijn 's avonds op de verjaardag, maar het officiƫle feestje volgt nog. Om deze dag niet ongemerkt voorbij te laten gaan heb ik vandaag een kaartje gemaakt. Vind het altijd lastiger om voor een man een kaartje te maken dan voor een vrouw, maar volgens mij is het aardig gelukt. Het plaatje heb ik ingekleurd met distress. Het lukt steeds beter. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden. Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

8 opmerkingen:

  1. Heb ik ook, vind het voor mannen altijd lastiger om een passend kaartje te maken. Deze is echt wel goed gelukt; super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel goed gelukt. Prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo leuk is 'ie geworden Miranda!!
    Tja een cupcake doet het altijd goed!
    Mooi ingekleurd! groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit stijlvolle kaartje, het blijft toch lastig voor die mannen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een prachtige mannenkaart. Heel leuk met de postkaart en de cupcake.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is inderdaad heel erg leuk geworden!
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooi kaartje geworden Miranda. Kan voor zowel mannen als vrouwen toch?
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw het is een hele gave kaart geworden! Mooi gedaan met de "postcard" op de achtergrond!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda