Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 31 juli 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 30 januari 2011

Viltcreaties

Hallo allemaal,
Gisterenavond even op de bank bij de tv druk geweest met de viltlapjes die ik had gekocht bij de Daver. Een vogeltje en een hartje gemaakt. Bij het vogeltje wil ik nog bruine vleugeltjes maken. Ben er nog niet helemaal uit wat voor vormpje. Het hartje is gestempeld met een tekststempel van Eline, er moet nog een lintje aan. Het hartje is ook leuk als geurzakje met wat lavendel ofzo erin. Het randje is gemaakt van borduurgaren. Ik ga er nog meer maken en straks mijn voorjaars/paastak ermee versieren. Fijne zondag nog en tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden Miranda! Ook de kaarten e.d. hieronder!! Bedankt voor je reactie op mijn blog!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat origineel, dat word vast een prachtige paastak

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda