Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 23 januari 2011

Vier kaarten voor een hockeyclub

Regelmatig krijg ik de vraag of ik wat verjaardagskaarten voor een hockeyclub wil maken, zo ook weer afgelopen weekend.
Zie hier weer de creaties. Er moet iets met hockey op staan, deze keer heb ik gekozen voor wat foto's.
Tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

8 opmerkingen:

  1. These are so pretty. I love what you did here.. Great job..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Miranda!
    En dankjewel voor je reactie op mijn blog!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een super mooie kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn prachtige kaarten Miranda!! Helemaal super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi geworden,
    groetjes sandra

    p.s. helaas heb ik geen werkbeschrijving van het kadoenvelopje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend leuke kaarten zie ik hier alemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda