Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 31 juli 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

vrijdag 28 januari 2011

Giftcardhouder en Snoepzakje

Vandaag een mapje/kaartje gemaakt om een giftcard in te doen. Zo'n creditcard formaat. Maar ja dat is zo kaal om te geven, dus ook een doosje gemaakt om lekkere snoepjes in te doen. Daarbij een leuk tasje om het geheel af te maken. Alles gehaald uit 1 scrapvel, en ik heb nog een stukje over, het is nog maar 9 x 9 cm, maar toch. De magnolia heb ik gestempeld met Distress Worn Lipstick en uitgevaagd met de waterpenseel. De hartjes, bloemetjes en vlinder heb ik gestanst met de bigshot. Verder alle randjes bewerkt met een sponsje. Ik hoor jullie reacties wel weer. Mocht je de patroontjes/pdf's willen hebben, mail me dan even.
Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

9 opmerkingen:

  1. wat een originele kado set is dit zo, prachtig hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk weer! Jij bent zo lekker handig met doosjes enzo. Leuk pampiereke ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Miranda dat ziet er geweldig uit zeg!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!!wat een mooi effect die magnolia stempel zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Miranda! Wat staat dat gezellig zo alles bij elkaar. Alleen dat al is een kadootje op zich! ;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zien er super uit Miranda! Prachtige creaties!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miranda,

    Hier zit een moe meisje op de bank na te genieten
    van het mooie doosje dat zij heeft gehad.

    Mam, wat kan Miranda dat toch goed he....
    Ga zo door en laat vooral mee genieten van alle mooie dingen die je maakt.

    Liefs,
    Petra en Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Miranda ,
    ik kwam via via op je blog super leuke kado ideeën
    heb je ik heb me aangemeld als volger hoop nog meer ideeën van je op te doen

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda