Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 24 januari 2011

Distress wordt langzaam ontstressen!

Vanmiddag even heerlijk plaatjes ingekleurd met distress inkt. Het stressen wordt steeds meer ontstressen! Steeds de stem van Angelique in mijn hoofd, niet te veel inkt, donkerder kan altijd!
Bedankt! :-). Het is wel aardig gelukt, al zeg ik het zelf. Van een plaatje vast een kaartje gemaakt met het supergave papier van Tilda, gekocht bij Scrap & More. De kaart en enveloppe heb ik gewogen. Precies 20 gram, dus bij versturen toch maar 1 postzegel nodig! Ik hoor graag jullie reacties. Tot het volgende blogbericht................. Groeten Miranda

6 opmerkingen:

  1. heel gaaf miranda, ik vind dat je super hebt ingekleurd!!
    groetjes, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is je kaartje, en je stresjes zijn ook goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is je kaartje mooi geworden! En het kleuren gaat je al heel goed af zo te zien, super!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal supers zeg, schitterend ziet dit eruit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda