Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op maandag 31 juli 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 17 januari 2011

Distress of Stress??

Hallo allemaal,
Nou ik ben druk bezig met de distress. Papier uitproberen, zowel voor als achterkant ervan. Soms kom je dan ineens tot hele verrassende resultaten.
Ook had ik een sponsje gekocht om de randen te doen. Dat is ook oefenen! Je doet al gauw te veel.
Het resultaat van mijn probeersels zie je hieronder:
Tot het volgende blogbericht............. Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. ze zeggen niet voor niets oefening baart kunst, zo zie je maar, en deze mogen er al best wezen hoor, veel succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik raak al in de stress als ik die inktjes zie, gek toch?! Ze zien er mooi uit hoor, maar ik snap wat je met het randje bedoeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt deze heel mooi ingekleurd. het is even oefenen maar je krijgt een prachtig resultaat
    veel succes
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda