Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op zondag 17 december 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

maandag 10 januari 2011

Beste wensen en breien/haken

Hallo allemaal,
Toch nog even de beste wensen! Zo snel als 2010 ging, zo is 2011 ook weer begonnen. We zitten al weer in week 2!

Ben helemaal "in to" het breien en haken. Had hele leuke wol gekocht voor een bolero voor mezelf. Patroon van de mevrouw van de winkel gekregen van iemand die hem al een keer had gemaakt. Het ging heel goed, begreep alleen niet dat ik vijf bollen nodig had! Na 1 bol was ik al op de helft van de lengte. Nu die af is begrijp ik het wel. Denk dat er in het stekenaantal een vergissing zit! Voor mij veel te klein. Maar onze dochter is er super blij mee! (heb de armsgaten nog iets verder dichtgemaakt, de foto's had ik daarvoor al genomen) Woensdag even naar de wolwinkel om te vragen en bollen bij te kopen voor mezelf!

Tot het volgende blogbericht............... Groeten Miranda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,

    Dat heb je snel gedaan! Ik kan me voorstellen dat Laura hier blij mee is. Het is prachtige wol, mooie kleurschakering en...lekker warm!
    Succes met je volgende project!

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk zeg , mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Succes met het volgende breiwerk

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda