Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 16 januari 2011

Ben helemaal 'on the move'

Daar ben ik nog even. Gisteren bij Angelique, naast het feit dat ik de workshop heb gevolgd, wat spullen gekocht en lekker aan de gang gegaan. Even wat uitgeprobeerd op het aquarelpapier dat ik al had. Zowel de voor als de achterkant gebruikt. Uiteindelijk geeft de achterkant ook een mooi effect. Bij beiden heb ik de tekst met stazon inkt gedaan, de tulp met Distress (vintage photo) en dan de tulp met de waterpenseel bewerkt.
Het hartje met just saying hello is de voorkant van het papier, Thanks so much is de achterkant van het papier. Ik hoor graag welke jullie de mooiste vinden.
Met 1 vast een kaartje gemaakt.
Tot het volgende blogbericht.............. Groeten Miranda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda!

    Wauw jij hebt de techniek die we gisteren met het landschap hebben geleerd al toegepast zie ik! Het resultaat is super zeg! Je hebt er ook een prachtige kaart mee gemaakt.
    Ik blijf je blog volgen hoor....

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en heel stijlvol is dit, en ook leuk om te doen he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ziet er goed uit vind je tulpen super gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda