Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op dinsdag 24 oktober 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

woensdag 1 december 2010

Goedmakertje

Het is hier zo druk (Sinterklaas, werken, van alles en nog wat en ga zo maar door!) dat ik zomaar een feestje ben vergeten. Mailtje gekregen, niet op de kalender geschreven en compleet vergeten! Schandalig toch??
Om het goed te maken heb ik een doosje gemaakt en dat gevuld met mini chocolade. Ga het zo gelijk even wegbrengen. Ik hoor jullie reacties wel weer.
Tot het volgende blogbericht.................... Groeten Miranda

4 opmerkingen:

  1. schitterend doosje heb je weer gemaakt. tja iets vergeten is menselijk toch
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit originele doosje, en je maakt het hiermee gelijk weer goed dat je het was vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zier er weer prachtig uit en..iedereen vergeet wel eens iets en ik denk dat je het zo wel weer goed maakt hoor.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda